DRAMA SUAMIKU ENCIK SOTONG DIKECAM TAYANG MAKSIAT BINI CURANG


Tanpa kita sedari drama ‘ Suamiku Encik Sotong’ semakin menjadi bualan ramai.., bukan senang dapat tengok Sharnaaz Ahmad jadi ‘sotong’ kan? 

Walaupun ramai orang yang mengikuti drama ni.., pastinya setiap penonton yang menonton mempunyai pendapat mereka sendiri tentang drama ini.., ada yang memberikan komen positif dan tak dapat lari juga dari komen negatif.. 

Kalau korang peminat yang sering mengikuti setiap episod cerita ni mesti korang semua tahu yang heroin Erica yang telah terlanjur dengan kekasihnya Izhan.. 

Miss A terbaca komen dari peminat di laman Facebook, mereka telah mengkritik drama tersebut kerana drama tersebut dikatakan boleh memberi pengaruh negatif kepada pemikiran anak muda zaman sekarang.. 


Yelar, Erica yang dah isteri orang tu boleh pulak terlanjur dengan kekasih.., siap boleh bercuti ke Bali dengan kekasih lagi.. Dah berdua-duaan memang confirm ke laut la jawabnya.. 

Kiranya drama ni lebih banyak ikut budaya barat la.. Ada jugak antara peminat yang cakap Astro ni tayang cerita berunsur maksiat.., apa pulak pendapat korang tentang drama ni?.. 

Pada Miss A pelakon-pelakon tu memang dah hebat tapi jalan cerita tu memang agak kurang menarik.., takut nanti jadi trend pulak pasangan kekasih bercuti di Bali..hehe.. Miss A/UtaraNews.com

0 Response to "DRAMA SUAMIKU ENCIK SOTONG DIKECAM TAYANG MAKSIAT BINI CURANG"

Post a Comment